Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA

Description

Description

Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA

Martin Rivard, assureur renommé

rivard-insurance-logo_300px Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA

Martin Rivard, courtier en assurance aux USA depuis près de 27 ans, est président de la compagnie d’assurances Rivard Insurance Agency.

Fort d’une profonde maîtrise des métiers de l’assurance et de sa bi-culturalité franco-américaine, Martin Rivard, courtier en assurance aux USA, met à profit son savoir-faire pour accompagner au mieux ses clients français et francophones. Ses qualités d’écoute et de conseils et son expertise lui permettent d’étudier chaque cas particulier et de déterminer la solution d’assurance adéquate pour chaque personne. Martin Rivard, à travers Rivard Insurance Agency sert ses clients avec un entier dévouement. Celui-ci a d’ailleurs été récompensé puisque Martin Rivard a été nationalement reconnu comme l’un des meilleurs agents dans les domaines de l’assurance habitation, auto et commerciale.

Rivard Insurance Agency, une expertise solide de l’assurance aux USA

Fondée en 1980, cette entreprise témoigne d’une longue expérience dans le domaine de l’assurance en Floride et la réputation qu’elle s’est construite par son professionnalisme et l’attention prêtée à chacun de ses clients, n’est aujourd’hui plus à faire. Rivard Insurance Agency, courtier en assurance aux USA, s’attache à fournir à ses clients des services et produits de très haute qualité et adaptés à leurs besoins spécifiques. Satisfaire ses clients, proposer des solutions sur mesure et un suivi personnalisé sont en effet une des préoccupations majeures de Rivard Insurance Agency. L’entreprise propose un très large panel de prestations telles que des assurances IARD, assurances automobiles, commerciales, assurances santé…

  • Assurances habitation
  • Assurances IARD
  • Assurances santé
  • Assurances automobiles
  • Assurances deux roues
  • Assurances bateau
  • Assurances commerciales
  • Assurances inondations
  • Assurances tempête
  • Assurance de cautionnement

Lundi – Vendredi

de 9h à 20h

CONTACTEZ MARTIN RIVARD

Les champs avec * sont obligatoires

RÉSEAUX SOCIAUX

Contact

Contact
  • Adresse
    1014 Gateway Blvd Suite 107 Boynton Beach, FL 33426
  • Téléphone
  • Categorie
    Assurance auto, Assurance bateaux, Assurance habitation, Assurance IARD, Assurance intempérie, Assurance santé, Assurance Sante pour les groupes, Assurances
  • Adresse
    Floride
  • Tags
    Assurance, assurance automobile, assurance étranger, assurance expatrié, Assurance habitation, assurance internationale, assurance responsabilité civile, Assurance santé, Assurance voyage, assureur, Martin Rivard, Rivard Insurance Agency
17 janvier 20175:02
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Z Living Grease fires aren't your typical fire, as they can't simply be put out with water. Always keep a fire extinguisher readily available in your home (closer to the kitchen, if possible).
With the right extinguisher for the right fire, 80% ...
17 janvier 201710:09
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Rivard Insurance Agency Protecting our clients from the unknown gives us a great deal of pride. Please watch our video below to learn about us and our unrivaled insurance services.
12 janvier 20172:00
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Home Burglary Home burglaries can often be very costly and even avoidable. Please watch the video below to learn about some of the more commonly stolen items and points of entrance.
12 janvier 201712:01
je veux avoir un réponse car je vous ai appelé hier
11 janvier 20179:23
10 janvier 20177:15
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Timeline Photos January is as good a month as any to check the performance and change the batteries of your home's fire alarms!
2 janvier 20179:16
Happy New Year!!! Our office will be closed today, Monday January 2, 2017, and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
1 janvier 20172:15
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
1 janvier 20179:15
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Timeline Photos Wishing you a happy, prosperous, fun filled, joyful, and fortunate new year! Welcome 2017!
31 décembre 20168:15
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
30 décembre 201611:13
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
29 décembre 20164:12
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
28 décembre 201610:10
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
27 décembre 20162:10
Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday January 2, 2017 and will reopen on Tuesday January 3rd at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating the holidays.
26 décembre 201610:07
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office is closed today, Monday December 26, and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
25 décembre 20162:06
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
25 décembre 20169:10
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Timeline Photos May this Christmas fill your life with peace and joy! Merry Christmas!
24 décembre 20168:06
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
23 décembre 20164:05
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
22 décembre 201612:05
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
22 décembre 201610:10
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Top 20 Fun Christmas Facts Around the World | Venere Travel Blog Christmas is approaching so fast! Who's excited?! Here are the top 20 Fun Christmas Facts Around the World:Christmas fun facts and trivia about traditions and economics around the world!
21 décembre 201610:04
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
20 décembre 20165:00
Happy Holidays and Happy New Year!!! Our office will be closed on Monday December 26 and will reopen on Tuesday December 27th at 9am.Rivard Insurance Agency, Inc was celebrating Christmas.
20 décembre 20162:11
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Olympus Homeowners Insurance Florida #TechTuesday
Turn any outlet in your home into a "smart outlet" that allows anything plugged into it to be controlled by your phone. #TechTip
https://www.electronichouse.com/smart-home/ihome-introduces-smart-plug-helps-save-energy/
Rivard Insurance Agency, Inc shared Olympus Homeowners Insurance Florida's post.
18 décembre 201610:05
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
18 DIY Ways to Make Your Home Smell Like Christmas Because your nose wants in on the holiday cheer, too...Because your nose wants in on the holiday cheer, too.
16 décembre 201610:05
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Timeline Photos Always avoid leaving gifts in your car (especially in plain sight). Robbers often look into car windows to see if there is anything that may be worth stealing and they are less likely to strike if they don't see anything.
15 décembre 20169:52
 Rivard Insurance Agency : courtier en assurance aux USA
Timeline Photos Do you order a lot of gifts to be delivered to your doorstep? Be careful of “Porch Pirates” that steal deliveries left at your front door. Electronic delivery alerts and tracking should be used to ensure that your package has ...
9 décembre 20168:00
Our office is closed today, Friday December 9th. We will reopen on Monday December 12th at 9am.
8 décembre 20169:00
Our office is closed today, Thursday December 8 & Friday December 9th. We will reopen on Monday December 12th at 9am.
7 décembre 20169:00
Our office will be closed Thursday December 8 & Friday December 9th. We will reopen on Monday December 12th at 9am.

Charger la suite

Partager
mautic is open source marketing automation

Send this to friend