7SPIRIT Agence de Marketing Digital

Description

Description

7SPIRIT_Creative_Solutions-300x131 7SPIRIT Agence de Marketing Digital

Vous ne savez pas par où commencer ?

Tout pour votre communication.

7SPIRIT est une agence de marketing digital qui propose des services de Services de Graphic DesignRéférencement web (naturel et sponsorisé) et Gestion des réseaux sociaux.

  1. Graphic design : travailler son image et mieux se vendre auprès des clients et prospects

Création ou refonte d’identité visuelle : logos, chartes graphiques, guides et papeterie, cartes de visite

Création de supports imprimés : brochures, dépliants, cartes de visites, menus restaurants, listes de tarifs, catalogues

Création de supports web : sites Internet responsive-design, emailings et newsletters

  1. Référencement web : être vu sur le web et gérer sa e-réputation

Services optimisation sur les moteurs de recherches pour accroître votre trafic web.

Audit et stratégie, Optimization du site Internet, Optimization de pages complémentaires, réseaux sociaux, liens, etc, et analyse des résultats.

  1. Social Media : gérer ses communautés sur les réseaux sociaux

Mise en place d’une stratégie de marketing social

Création et personnalisation des comptes de réseaux sociaux

Optimisation et gestion des comptes de réseaux sociaux par un Community Manager

  • Graphic Design, Sites Internet, Logos et Brochures
  • Référencement web (naturel et sponsorisé)
  • Gestion des réseaux sociaux.

CONTACTEZ 7 Spirit
Les champs avec * sont obligatoires

Contact

Contact
  • Adresse
    8551 W Sunrise Blvd 105M
  • Téléphone
  • Site Web
  • Categorie
    Agence de Marketing, Publicité, Internet, Media, Conception et réalisation de sites internet
  • Adresse
    Broward, Floride
  • Tags
    Agence de communication
12 juillet 20175:22
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Agence de Marketing en Floride Votre restaurant sur Internet !
Profitez de l'offre jusqu'au 31 Juillet ! Après, il sera trop tard...
#agence #7spiritmiami #creative #siteinternet #restaurant #pageweb #offre #marketing #floride #adaptif #hébergement #gratuit #nomdedomaine
11 juillet 201712:37
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Agence de Marketing en Floride Votre restaurant sur Internet !
Création ou refonte de votre site Internet.
Offre spéciale 14 Juillet : votre nom de domaine et votre hébergement offerts pendant 1 an.
8 juillet 201711:43
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
7spirit.com Votre restaurant sur Internet !
Création ou refonte de votre site Internet.
http://7spirit.com/agence-de-marketing-en-floride/
1 juillet 201711:49
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos de la publication de 7spirit We are loving the fully #responsive #website we freshly designed for French Floral Designs! Visit today at http://frenchfloraldesigns.com
Congratulations Véronique Touboul and Christophe Touboul!
7spirit a ajouté 4 photos — merveilleusement bien, à 7spirit.
29 juin 201712:54
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Interview - Mark Delenclos - June 19th, 2017 Interview at Floride.Tv.
Thank you Grégory Durieu for having me at Floride.Tv studios.
Interview at Floride.TV
19 juin 20174:02
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
La Bonne Adresse To our dear customers
Sorry for the late notice but we want to inform you that we will be closed during the week beginning Tuesday 20th to Wednesday 28th. We are sorry for the inconvenience to you. However if you ...
24 mai 201711:31
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Spread some love ❤️
It's time to have a mobile friendly and responsive website that will make your clients AND Google happy!
#7spiritmiami #creative #agency #plantation #fortLauderdale #miami #webdesign #responsive #website #design #photooftheday #picoftheday #spread #love #happy
23 mai 20173:08
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Supporting and partnering with Anna & Dana (Anna Delenclos & Dana Askar) for the Sport and Fun Family Day: https://www.facebook.com/events/265687987226472/
7spirit à 7spirit.
5 mai 201712:29
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Mother's Day is coming! We are preparing flyers and posters for this great event to come.
#annaanddana #sportacademy #hallandalebeach #7spiritmiami #agency #graphicdesign #flyers #flyerdesign #posters #picoftheday #photooftheday #woman #mother #mothersday #happymothersday #may #instagram #mum #instamum
4 mai 20179:40
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Happy Star Wars Day to everyone. So waiting for December 15, 2017!
#starwarsday #maythe4thbewithyou #maytheforcebewithyou #7spiritmiami #agency #plantation #fortlauderdale #miami #graphicdesign #seo #socialmedia #picoftheday #instagram #photooftheday
2 mai 201710:15
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Le Courrier de Floride Our client Parisienne by the sea, in Lauderdale by-the-sea.
Stop by!
Parisienne by the Sea : une boulangerie, pâtisserie et snack à Lauderdale By-the-Sea @Valérie Guibal
https://courrierdefloride.com/2016/11/04/parisienne-by-the-sea-boulangerie-patisserie-snack-a-lauderdale-by-the-sea/
7spirit a partagé la publication de Le Courrier de Floride.
20 avril 201711:04
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Does Your Business Need A Website ? Avez-vous besoin d'un site Internet pour votre entreprise ? Quel type de site Internet ? Comment s'assurer qu'il sera performant ? Lisez notre interview chez Floride.Tv. Merci Grégory Durieu d'avoir reçu 7spirit dans les studios d'Hollywood !
Live interview at ...
19 avril 20177:35
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
We love designing flyers. Take a look at our recent work in this freshly edited video.
https://flyermiami.com
#flyer #design #Miami #plantation #fortlauderdale #7spiritmiami #agency #creative #solutions #graphicdesign #3D #photoshop #videooftheday #psd
18 avril 20178:36
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Back to when we designed the flyer for Miami Carbon Boats 55' & 42'. Take a glimpse at the front side creation.
#flyer #design #Miami #plantation #fortlauderdale #carbon55 #otam #boat #speed #drone #carbon #7spiritmiami #agency #creative #solutions #graphicdesign #timelapse #photoshop ...
17 avril 20174:46
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Anna We had such a great time on Saturday, we decided to edit a short video of the Easter Family Picnic.
Thank you Anna Delenclos and Dana Askar for distributing so much joy to all these families!
#EasterFamilyPicnic #DanaAnnaPresent
А вот ...
13 avril 20174:33
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos de la publication de 7spirit Un design accrocheur pour votre flyer.
Nous créons des flyers attrayants, modernes et professionnels pour votre entreprise ou votre évènement. Consultez notre site web aujourd'hui et commandez votre flyer réalisé par un professionnel.
Profitez d'une remise de 75 $ avec ...
13 avril 20173:32
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Bistro 1902 You just found your first Easter egg!
7spirit a partagé la publication de Bistro 1902.
13 avril 20172:31
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Floride.Tv Thank you Floride.Tv for having me in your studios, this Tuesday! It was fun talking live with Grégory Durieu about the importance for businesses of having a performant website!
[Rendez-Vous Matin - 04/11] Quelle est l'importance d'un site Internet pour ...
11 avril 20175:08
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Have 79 seconds to spare? Have 79 seconds to spare?
See how you could make a great first impression.
...
...
...
[Featuring our amazing clients]
Miami Event Decor: https://www.facebook.com/groups/1648739385423100/
Worldwide Exclusive Services: Worldwide Exclusive Services
Parisienne by the sea: Parisienne by the sea
Sauvage ...
11 avril 201712:35
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal New live interview at Florida TV this morning, with Gregory @globereporter. Today we spoke about the importance of having a website for all businesses!
#florida #tv #website #webdesign #7spiritmiami #miami #hollywood #hollywoodstudios #fl #agency #graphicdesign #picoftheday #photooftheday #plantation #design #designer ...
3 avril 201710:09
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
7Spirit is now highly recommended! Thank you for the recognition and check out all our recommendations on Alignable.
7spirit a partagé un lien.
30 mars 20174:23
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Freshly designed for an Easter event coming soon. #design #flyer #graphicdesign #fortlauderdale #Miami #graphicdesign #branding #7spiritmiami #agency #easter #bunny #egghunt #picoftheday #photooftheday #instagood
29 mars 201710:16
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal There is actually no better advice when dealing with clients. Taking a project is also understanding how much it means to your client. #marketing #agency #creative #miami #fortlauderdale #plantation #7spiritmiami #marketingadvice
17 mars 20172:46
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Bistro 1902 You just can't miss this!
7spirit a partagé la publication de Bistro 1902.
17 mars 201711:14
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Green is the new black. At least today.
#stpatricksday #green #custom #design #guiness #clover #shamrock #beer #luck #luckycharms #agency #plantation #fortlauderdale #miami #7spiritmiami #graphicdesign
12 mars 20178:53
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Quel âge a votre site Internet ?
Il était au top. Mais aujourd'hui, qu'en est-il ? Vous avez effectué une mise-à-jour, posté un nouvel article, ajouté une nouvelle photo. Est-il pour autant à la pointe de la technologie ? Est-il ...
12 mars 20178:42
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal How old is your website?
Your website used to be cool. But now, does it look like a CD in an audio streaming world? Offer your customers a state-of-the-art website that uses the latest technology.
#7spiritmiami #plantation #miami #hallandale #fortlauderdale ...
9 mars 20179:38
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Such a great experience being interviewed live by Florida TV and discuss about logos. We put the full interview on our YouTube channel. Check it out now on http://bit.ly/7spirit
#videooftheday #7spiritmiami #hollywood #hallandale #plantation #fortlauderdale #agency #graphicdesign #logo
8 mars 201712:06
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos du journal Happy #InternationalWomansDay
#womansday #plantation #hallandale #miami #agency #7spiritmiami #graphicdesign #logo #picoftheday #photooftheday
7 mars 20172:07
oval 7SPIRIT Agence de Marketing Digital
Photos de la publication de 7spirit Welcome to our new freshly printed business cards!
#suedexpaper #spotuv #foil #silverfoil #hotpinkfoil #32pt #7spiritmiami #photooftheday #picoftheday #plantation #miami #hallandale #florida #graphicdesign #businesscards @ 7spirit
7spirit a publié 2 photos et une vidéo sur Instagram.
Partager

Envoyer à un ami